Fitness spørgsmål og svar

Her finder du svar på nogle af oftes stillede spørgsmål vedrørende fitness.

Jeg har allerede et aktivt abonnement, der udløber efter uge 2. Hvad skal jeg gøre?

Du skal i første omgang ikke foretage dig noget. Dit abonnement vil fortsætte og din nøglebrik vil stadig virke.

For at fortsætte dit abonnement, skal du inden dette udløber, tilknytte dit betalingskort til abonnementet. Du kan se i denne vejledning, hvordan du gør dette.

Hvad er mit brugernavn og adgangskode til Conventus?

Du kan vælge at bruge enten din e-mailadresse eller dit mobilnummer som brugernavn.

Har du selv oprettet din medlemsprofil, så vil din adgangskode stå i den e-mail du har modtaget ved oprettelsen.

Er dit abonnement blevet flyttet fra vores tidligere system, så skal du vælge at få tilsendt en ny adgangskode. Denne kan du så benytte fremover.

Jeg har tidligere været medlem og har stadig nøglebrikken. Kan jeg bruge den?

Har du allerede en nøglebrik, så kan du stadig bruge den. Du skal blot have den registret, hvis den ikke længere er i vores system. Vores instruktører kan hjælpe dig med at få den registreret.

Er den i vores system, virken den automatisk fra dit abonnement træder i kraft.

Jeg har i øjeblikket et månedsabonnement og vil gerne skifte til pensionist årsabonnement. Hvordan gør jeg det?

Du kan enten tage kontakt til vores instruktører, som vil hjælpe dig med at skifte abonnement, eller henvise dig til en, der kan hjælpe.

Du kan også sende en besked os via Facebook eller sende en e-mail til formand@logstorgym.dk.