Indkaldelse til generalforsamling
Udgivet den 21-02-2022
Der indkaldelse til generalforsamling i Løgstør Gym og Fit onsdag den 16. marts kl. 19.00 i Lanternen.
Dagsorden:
- Valg af dirigent
- Valg af stemmetællere
- Aflæggelse af beretning
- Forelæggelse af regnskab
- Forelæggelse af budget
- Behandling af indkomne forslag
- Valg af bestyrelsesmedlemmer
På valg er:
- Mette Jahreis Alsbjerg
- Joan S. Toft Nielsen
- Valg af suppleanter
- Valg af revisor
- Valg af revisorsuppleant
- Eventuelt
Ønsker du at opstille til bestyrelsen, skal du kontakte formanden på formand@logstorgym.dk.
Forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal fremsendes skriftligt og være formanden i hænde senest 7 dage før generalforsamlingen.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen for Løgstør Gym & Fit