Indkaldelse til generalforsamling

Udgivet den 21-02-2022

Der indkaldelse til generalforsamling i Løgstør Gym og Fit onsdag den 16. marts kl. 19.00 i Lanternen.

Dagsorden:

  • Valg af dirigent
  • Valg af stemmetællere
  • Aflæggelse af beretning
  • Forelæggelse af regnskab
  • Forelæggelse af budget
  • Behandling af indkomne forslag
  • Valg af bestyrelsesmedlemmer På valg er:
    • Mette Jahreis Alsbjerg
    • Joan S. Toft Nielsen
  • Valg af suppleanter
  • Valg af revisor
  • Valg af revisorsuppleant
  • Eventuelt

Ønsker du at opstille til bestyrelsen, skal du kontakte formanden på formand@logstorgym.dk.

Forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal fremsendes skriftligt og være formanden i hænde senest 7 dage før generalforsamlingen.

Med venlig hilsen

Bestyrelsen for Løgstør Gym & Fit

Tak til vores sponsorer